Kompleksowa Obsługa – FCL i LCL
Transport morski to kluczowy element międzynarodowej logistyki, umożliwiający przewóz dużych ilości towarów w sposób ekonomiczny i efektywny. Jest to najpopularniejsza metoda transportu cargo, oferująca optymalny stosunek kosztów do pojemności i globalnego zasięgu dostaw.
Oferujemy pełną obsługę przewozów morskich, zarówno pełnokontenerowych (FCL), jak i drobnicowych (LCL), zapewniając bezpieczeństwo, terminowość i konkurencyjne warunki logistyczne. Jest to możliwe, dzięki współpracy z największymi liniami żeglugowymi i agentami spedycyjnymi na całym świecie, gwarantujemy sprawne dostawy do najważniejszych portów morskich.
Transport Pełnokontenerowy (FCL – Full Container Load)
Transport Drobnicowy (LCL – Less than Container Load)
Transport Ładunków Specjalnych
Oferujemy specjalne zabezpieczenia, ubezpieczenie cargo oraz pełne śledzenie przesyłki na każdym etapie podróży.
Transport Morski a Incoterms – Jakie Warunki Wybrać?
Podczas organizacji transportu morskiego kluczowe znaczenie mają warunki handlowe Incoterms, które określają podział odpowiedzialności, kosztów i ryzyka pomiędzy sprzedającego a kupującego. Wybór odpowiedniego Incoterms ma bezpośredni wpływ na organizację i koszty transportu, a także na procedury celne i ubezpieczenie towaru.
Poniżej przedstawiamy najczęściej stosowane warunki Incoterms w transporcie morskim i pomagamy dobrać najkorzystniejszą opcję dla Twojego biznesu.
EXW (Ex Works)
Kiedy wybrać EXW?
FOB (Free On Board)
Kiedy wybrać FOB?
CIF (Cost, Insurance and Freight)
Kiedy wybrać CIF?
CFR (Cost and Freight)
Kiedy wybrać CFR?
DDP (Delivered Duty Paid)
Kiedy wybrać DDP?
Dlaczego Warto Wybrać Nasze Usługi?
Wieloletnie doświadczenie w transporcie morskim
Sieć globalnych partnerów
Pełna obsługa celna i dokumentacyjna
Nowoczesne systemy śledzenia ładunków
Transparentność kosztów i uczciwe warunki współpracy
Przykłady transportu morskiego:
Transport kontenerowy z portu Ningbo (Chiny) do portu Rotterdam (Holandia)
Transport masowy suchy (bulk cargo) – węgiel kamienny z portu Gladstone (Australia) do portu Kashima (Japonia)
Transport płynnych ładunków masowych (liquid bulk)
Transport towarów niebezpiecznych (ADR)
Transport ładunków ponadgabarytowych (project cargo)
Transport chłodniczy (reefer cargo)
